Bloggen
Kort sagt enbart positivt om den här byrån.
Det som fick mig att känna mig trygg var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, tips som förfinade resultatet och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, återkoppling kom precis som utlovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den transparensen skapar trygghet, vilket märks i slutresultatet.
Varje leverans visar kvalitet i varje steg.
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag uppskattar verkligen deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Slamfärg Umeå!