Bloggen
Jag kan bara säga bra saker om det här företaget!
Det som mest imponerade var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, idéer som lyfte helheten samt tydliga besked när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den insynen skapar lugn, vilket märks i slutresultatet.
Vi lever för kvalitet i varje steg.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Elektriker Marieholm!