Bloggen
Inget annat än positiva saker med den här byrån!
Det som fick mig att känna mig trygg var hur lyhörda de var. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och raka besked när något behövde justeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de hörde av sig när de lovat och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det syns i det färdiga arbetet.
Allt vi gör bygger på kvalitet i varje steg.
I korthet är detta personer som inger förtroende. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Solceller Marieholm!