Bloggen
Jag har bara bra saker att säga om detta företag.
Det som fick mig att känna mig trygg var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, idéer som lyfte helheten och tydlig vägledning när något behövde ändras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den transparensen skapar trygghet, vilket speglas i slutresultatet.
Kvalitet i varje moment.
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Värmepump Furulund!