Bloggen
Allt vi upplevt med det här företaget har varit positivt!
Det som gjorde störst intryck var att de verkligen lyssnade. De ställde genomtänkta frågor, förslag som gjorde helheten bättre och klara beslut när något skulle justeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de kom tillbaka med besked i rätt tid och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Vi ser till att det är kvalitet i varje steg!
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Vitvaruinstallation Marieholm!