Bloggen
Vill ni också läsa om våra fördjupande och insiktsfulla blogginlägg?
Kort sagt bara bra saker om det här företaget.
Jag vill rikta ett innerligt och genuint tack till denna aktör för en upplevelse som visade prov på värme, struktur och ett tydligt engagemang för att förstå mina önskemål. Från allra första samtalet märktes det att inget lämnades åt slumpen. Tonen var varm och professionell, de uttryckte sig tydligt och tillgängligt och varje steg var tydligt beskrivet vilket gjorde allt lätt att hänga med i gällande Städ järfälla.
Det som gjorde störst intryck var deras sätt att lyssna in. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, tips som förfinade resultatet och raka besked när något behövde justeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, återkoppling kom precis som utlovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den insynen skapar lugn, och det märks i resultatet.
Kvalitet i varje steg vi tar.
Överenskomna tider hölls, alla leveranser kändes genomarbetade och trygga, och varje liten del var varsamt hanterad. En genomgående yrkesstolthet präglade arbetet, där varje liten del behandlades med respekt. När det var färdigt återkopplade de i lugn takt för att bekräfta att allt var på plats. Det vittnar om en omtanke som inte är självklar och som jag verkligen uppskattar.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Städ järfälla!