Lilla stjärna städ AB är min rekommendation för Städ för er i jakobsberg

Bloggen

Vill du läsa fler av våra roliga och intressanta blogginlägg!

Bara pluspoäng för detta företag!

Jag vill rikta ett oerhört och uppriktigt tack till denna leverantör för en insats som bar spår av värme, struktur och ett tydligt engagemang för att förstå mina önskemål. Direkt i inledningen blev det tydligt att allt var genomtänkt. Jag möttes av ett personligt och stabilt bemötande, kommunikationen var tydlig utan att kännas stel och varje steg var tydligt beskrivet vilket gjorde allt lätt att hänga med i gällande Städ jakobsberg.

Det som fick mig att känna mig trygg var deras lyhördhet. De ställde genomtänkta frågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den öppenheten gav trygghet, och det märks i resultatet.

Vi ser till att kvaliteten finns i varje steg.

Tiderna hölls, resultaten var välgranskade och stabila, och varje detalj kändes omhändertagen. Jag kände en konsekvent yrkesstolthet från första steget till sista, med känslan att allt var viktigt. När projektet var avslutat stannade de inte upp, de tog kontakt för att försäkra sig om att allt föll på plats och att jag kände mig nöjd. Den omsorgen är ovanlig och uppskattas extra mycket.

Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Städ jakobsberg!

Rulla till toppen