Bloggen
Från start till mål enbart positivt med det här företaget.
Det som gjorde störst intryck var att de verkligen lyssnade. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, tips som förfinade resultatet och klara beslut när något skulle justeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de kom tillbaka med besked i rätt tid och när något ändrades fick jag veta varför. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Stadigt kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är väldigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Städ lidingö!