Lilla stjärna städ AB är min rekommendation för Städ för er i solna

Bloggen

Vill du också läsa om alla våra fördjupande och insiktsfulla blogginlägg?

Kunderna har bara gott att säga om den här byrån.

Jag vill rikta ett särskilt och uppriktigt tack till det här teamet för en process som visade prov på värme, professionalism och ett tydligt fokus på att verkligen förstå vad jag behövde. Från start blev det tydligt att allt var genomtänkt. De var personliga men aldrig påträngande, de uttryckte sig tydligt och tillgängligt och varje steg i processen hade en naturlig rytm som gjorde allt enkelt att följa gällande Städ solna.

Det som mest imponerade var deras lyhördhet. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, idéer som lyfte helheten och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den öppenheten gav trygghet, vilket speglas i slutresultatet.

Vi arbetar med kvalitet i varje steg.

Satta tider hölls, leveranserna var genomtänkta och väl kvalitetssäkrade, och varje detalj hanterades med omsorg. Yrkesstoltheten var tydlig från första kontakt till sista leverans, och varje del betydde något på riktigt. När arbetet var färdigt lämnades inget åt slumpen, de följde upp för att bekräfta att allt fungerade som tänkt och att jag var nöjd. Den omsorgen är ovanlig och uppskattas extra mycket.

Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städ solna!

Rulla till toppen