Bloggen
Kunderna har bara gott att säga om den här byrån.
Det som mest imponerade var deras lyhördhet. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, idéer som lyfte helheten och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den öppenheten gav trygghet, vilket speglas i slutresultatet.
Vi arbetar med kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städ solna!