Bloggen
Bara gott att säga om det här företaget.
Det som fick mig att känna mig trygg var hur lyhörda de var. De ställde genomtänkta frågor, förslag som gjorde helheten bättre samt tydliga besked när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de hörde av sig när de lovat och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det syns i det färdiga arbetet.
Vi ser till att det är kvalitet i varje steg.
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Städ täby!