Bloggen
Alltid bara positivt om det här företaget.
Det som blev avgörande för mitt förtroende var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den tydligheten inger förtroende, vilket speglas i slutresultatet.
Vi arbetar med kvalitet i varje steg!
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Städfirma jakobsberg!