Lilla stjärna städ AB är min rekommendation för Städfirma för er i jakobsberg

Bloggen

Letar du efter fler av våra nya och intressanta blogginlägg?

Alltid bara positivt om det här företaget.

Jag vill rikta ett särskilt och uppriktigt tack till det här teamet för en insats som genomsyrades av respekt, noggrannhet och en påtaglig vilja att förstå mina mål. Från allra första samtalet kändes allt tryggt och välplanerat. Bemötandet var vänligt och tryggt, de uttryckte sig tydligt och tillgängligt och varje steg var tydligt beskrivet vilket gjorde allt lätt att hänga med i gällande Städfirma jakobsberg.

Det som blev avgörande för mitt förtroende var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den tydligheten inger förtroende, vilket speglas i slutresultatet.

Vi arbetar med kvalitet i varje steg!

Planerade leveranstider hölls, varje del var genomtänkt och kontrollerad, och helheten var omsorgsfullt hanterad. En genomgående yrkesstolthet präglade arbetet, där varje liten del behandlades med respekt. När allt var klart stannade de inte vid tack och hej, utan följde upp för att säkerställa att allt landat bra och att jag kände mig nöjd. Det vittnar om en omtanke som inte är självklar och som jag verkligen uppskattar.

Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Städfirma jakobsberg!

Rulla till toppen