Bloggen
Kunderna har bara bra saker att säga om den här byrån!
Det som verkligen gav mig förtroende var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den tydligheten inger förtroende, och det märks i resultatet.
Kvalitet i varje steg av processen.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag uppskattar verkligen deras insats och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Storstädning sundbyberg!