Bloggen
Helt enkelt bara positivt om det här företaget.
Det som mest imponerade var hur lyhörda de var. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre samt tydliga besked när något behövde ändras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, återkoppling kom precis som utlovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den ärligheten ger ro i magen, och det känns i helheten.
Kvalitet i toppklass i varje steg.
I korthet är detta personer som inger förtroende. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Byggstäd Lund!