Bloggen
Inget annat än positiva saker med detta företag!
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den transparensen skapar trygghet, vilket speglas i slutresultatet.
Kvalitet i varje moment.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Städare Smygehamn!