Städtjänst södra AB är min rekommendation för Städfirma för er i Smygehamn

Bloggen

Här kan du utforska våra underhållande och nyttiga blogginlägg.

Kort sagt bara bra saker med det här företaget!

Jag vill rikta ett innerligt och uppriktigt tack till denna leverantör för ett resultat som visade prov på omtanke, yrkesskicklighet och en klar vilja att förstå mina behov. Tidigt i processen kändes allt tryggt och välplanerat. Jag möttes av ett personligt och stabilt bemötande, kommunikationen var tydlig utan att kännas stel och processen var ordnad på ett sätt som gjorde det enkelt att förstå gällande Städfirma Smygehamn.

Det som mest imponerade var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och klara beslut när något skulle justeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och när något ändrades fick jag veta varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det känns i helheten.

Vi sätter kvalitet i varje steg.

Överenskomna tider hölls, alla leveranser kändes genomarbetade och trygga, och varje liten del var varsamt hanterad. Jag kände en konsekvent yrkesstolthet från första steget till sista, med känslan att allt var viktigt. När allt var levererat tog de ansvar för uppföljningen och såg till att jag var helt nöjd. Det vittnar om en omtanke som inte är självklar och som jag verkligen uppskattar.

Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städfirma Smygehamn!

Rulla till toppen