Bloggen
Kort sagt bara bra saker med det här företaget!
Det som mest imponerade var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och klara beslut när något skulle justeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och när något ändrades fick jag veta varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det känns i helheten.
Vi sätter kvalitet i varje steg.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städfirma Smygehamn!