Bloggen
Enbart gott att säga om detta företag.
Det som gjorde störst intryck var hur lyhörda de var. De ställde genomtänkta frågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den transparensen skapar trygghet, vilket märks i slutresultatet.
Kvalitet i varje steg som märks!
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Städhjälp Svedala!